Trojan Remover 6.8.8 Build 2622 Final + Portable حذف تروجان از ویندوز
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
Trojan Remover 6.8.8 Build 2622 Final + Portable حذف تروجان از ویندوز
نوشته شده در چهار شنبه 2 مرداد 1392
بازدید : 2593
نویسنده : фямфи

15:31

soft98

Trojan Remover 6.8.8 Build 2622 Final , تروجان به فایلی گفته می شود که از طریق فرستادن فایل توسط مسنجر، کلیک کردن بر روی آدرس های مشکوک، بعضی از کرک های برنامه ها و غیره می تواند به سیستم شما راه پیدا کند و پس از ورود به سیستم و اجرای آن توسط شما با کلیک کردن بر روی فایل به عنوان یک رابط شروع به فعالیت می کند. فعالیت های آن مثل فرستادن آی دی و پسورد مسنجر، آی دی و پسورد اکانت اینترنت، فرستادن آی پی، ایجاد پل ارتباتی با نرم افزار مربوطه و ... می باشد.از معروفترین این تروجان ها می توان به backdoors ،like NetBus ،SubSeven ،Optix Pro ،Back Orifice etc اشاره کرد. گاهی اوقات آنتی ویروس ها به خاطر آپدیت نبودن و یا هر دلیل دیگر، قادر به شناسایی بعضی از برنامه های مخرب نمی باشند که نتیجه ی آن نفوذ بعضی از تروجان ها و مخرب های بیگانه به داخل سیستم می باشد که برای کاربران ایجاد مزاحمت می کند.
Trojan Remover که از سافت نود و هشت دانلود میکنید سد مستحکم غیر قابل نفوذی خواهد بود که با به کار گیری آن خیال خود را از بابت تمامی تروجان ها و حملات هکرها راحت خواهید کرد. قابلیت شناسایی انواع ویروس ها، تروجان ها، نرم افزاهای حک، مخرب ابزراها، نرم افزارهای بسیار بسیار کوچک مخرب سیستم عامل، مشکلات آپشن و ریجستری و ... از جمله ویژگی های بارز این نرم افزار می باشد

 

دانلود در ادامه مطلب


:: موضوعات مرتبط: کاربردی , ,
:: برچسب‌ها: Trojan Remover 6 , 8 , 8 Build 2622 Final + Portable حذف تروجان از ویندوز , آنتی تروجان , پاک کردن تروجان ,



بازدید : 2562
نویسنده : фямфи

 


ساخت آلبوم از تصاویر برای ثبت خاطرات در میان کاربران محبوبیتی خاص دارد. همه خانواده ها دوست دارند تصاویر خود را با بهترین کیفیت ممکن و به صورتی زیبا برای همیشه به یادگار بگذارند. در این که نرم افزار های زیادی در زمینه ساخت این آلبوم ها وجود دارند شکی نیست. نرم افزار هایی که هرکدام قابلیت های متعددی دارند. اما اکثر این نرم افزارها شبیه به هم کار می کنند و تقریبا همگی با اندکی تفاوت آلبوم ها را پدید می آورند.

 


:: موضوعات مرتبط: ابزار فلش , کاربردی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود FlipAlbum Vista Pro v7 , 0 , 1 , 363 - نرم افزار ساخت آلبوم های دیجیتالی ,



اسکرین سیوری جذاب و هیجان انگیز
نوشته شده در چهار شنبه 2 مرداد 1392
بازدید : 1495
نویسنده : фямфи

دانلود Caribbean Islands 3D Screensaver – اسکرین سیوری جذاب و هیجان انگیز

 

Caribbean Islands 3D Screensaver نام اسکرین سیور فوق العاده جالب و جذابی است که یک محیط طبیعی زیبا و سرشار از رنگ های شاد درهم ریخته را به تصویر می کشد. دریاچه ای کوچک با انواع ماهی ها و آب زلال و شفاف که در آن ماهی های رنگارنگ و انواع گیاهان و جلبک ها دیده می شوند. در کنار این دریاچه کوچک کلبه هایی ساده هم شکل گرفته که به زیبایی این اسکرین سیور کمک زیادی می کند. این محافظ صفحه نمایش محیطی کاملا سه بعدی دارد و بی شک در این نوع اسکرین سیورها کم نظیر است. Caribbean Islands 3D Screensaver از موزیک دلنشین هم بهره می برد که در طول اجرای اسکرین سیور با هماهنگی خاصی نسبت به تصاویر پخش و اجرا می شود. سرعت اجرای این محافظ صفحه نمایش با توجه به حجم آن بسیار مناسب است . جهت دانلود Screensaver به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

مراجعه فرمایید.

 

 

 

 

 

 

 


:: موضوعات مرتبط: کاربردی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Caribbean Islands 3D Screensaver – اسکرین سیوری جذاب و هیجان انگیز , بهترین اسکرین سیور , اسکرین سیورهای جدید , ,



بازدید : 1048
نویسنده : фямфи

محیط یک نواخت و ساده ویندوز می تواند بعد از مدتی چشم هر کاربری بزند و کاربر از آن خسته شود. اما اگر از نرم افزارهای زیباساز ویندوز استفاده کنید به طور حتم هیچگاه این اتفاق نخواهد افتاد. یکی از نرم افزارهایی که می توانید عمل زیباسازی ویندوز را برایتان انجام دهد نرم افزاری کم حجم با نام Vienna Dock می باشد. این نرم افزار بر روی صفحه دکستاپ سه دایره زیبا ایجاد خواهد کرد که من بعد خواهید توانست از طریق این سه دایره به بخش های مختلف ویندوز از جمله برنامه ها، My Computer، دکمه های خاموش کردن ویندوز، کنترل پنل و ... دسترسی داشته باشید. این نرم افزار همچنین دارای پوسته های متعدد و زیبایی است که می توانید در طول فواصل زمانی از انها استفاده کنید. این نرم افزار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله XP,Vista,7,8 و ... کاملا سازگاری دارد.


:: موضوعات مرتبط: کاربردی , ,
:: برچسب‌ها: زیباسازی ویندوز توسط برنامه کم حجم Vienna Dock v2 , 0 ,



نرم افزار حذف کامل نرم افزار های نصب شده
نوشته شده در جمعه 28 تير 1392
بازدید : 1490
نویسنده : фямфи

هنگامی که به روی ویندوز خود نرم افزار و یا بازی را نصب می کنید. فایل های مختلفی در پوشه های متعددی کپی می شوند تا با استفاده از آنها برنامه به درستی اجرا کند، اگر تعداد برنامه های نصب شده روی ویندوز زیاد شود برنامه های با هم تداخل پیدا می کنند و علاوه بر کندی سرعت سیستم، فضای زیادی را روی هارد اشغال می کنند. در این مواقع با حذف برنامه های غیر ضروری علاوه بر آزاد سازی فضای اشغال شده روی هارد می توان سرعت سیستم را تا حدی افزایش داد.آیتم Add/Remove Programs در کنترل پانل ویندوز برای حذف برنامه های نصب شده تدارک دیده شده است ولی این ابزار امکانات ویژه برای این کار ندارد و هنگام مواجه شدن با برنامه های غیر استاندارد دچار مشکل می شود و برنامه را به صورت ناقص حذف میکند. ابزار Your Uninstaller! PRO نرم افزاری قدرتمند برای مدیریت حذف برنامه ها میباشد، با استفاده از امکان هوشمند برنامه تنها با Drag & Drop میتوانید برنامه ها را حذف کنید. این برنامه از محیط کاربری ساده بر خوردار میباشد و با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است. این برنامه توانایی حذف و پاکسازی سیستم از انواع برنامه های جاسوسی را نیز دارا میباشد. با استفاده از این برنامه، Add/Remove Programes ویندوز را فراموش خواهید کرد.


:: موضوعات مرتبط: کاربردی , ,
:: برچسب‌ها: نرم افزار حذف کامل نرم افزار های نصب شده , Your Uninstaller! PRO ,



Arclab Watermark Studio
نوشته شده در جمعه 28 تير 1392
بازدید : 1309
نویسنده : фямфи

نرم افزار Arclab Watermark Studio به منظور ویرایش و قرار دادن تصویر خاص، لوگو (آرم)، واتر مارک و ... بروی عکس های شما طراحی شده است تا شما بتوانید از راه مارک گذاری (امضا زدن) تصاویر، تا حدودی از توزیع غیر مجاز آن ها وسط افراد دیگر محافظت کنید. البته برای قرار دادن Watermark می توان از دیگر نرم افزار های ویرایش عکس مانند فتوشاپ نیز استفاده نمود اما استفاده از نرم افزاری مانند Arclab Watermark Studi که مخصوصاً برای این کار ارائه شده است، می تواند راهی ساده و آسان تر برای افزودن آرم یا نماد خاص با اندازه، visible و (شفافیت) transparent دلخواه به یک یا گروهی از عکس ها باشد. این نرم افزار از فرمت های تصویری مختلف و رایج پشتیبانی می کند و علاوه بر این کار ذخیره سازی را هم با فرمت و کیفیت دلخواه کاربر امکان پذیر می سازد. همچنین می توان از Arclab Watermark Studio برای انجام اموری مانند ایجاد thumbnails از تصاویر، تغییر سایز و تبدیل فرمت تصاویر استفاده نمود.
قابلیت های کلیدی نرم افزار Arclab Watermark Studio:
- حفاضت از عکس ها با قرار دادن انواع لوگو برروی آن ها
- ایجاد نوعی تبلیغ و بازاریابی حرفه ای
- پشتیبانی از فرمت های JPEG, PNG, GIF, TIFF, BMP و تصاویر PSD
- تبدیل فرمت تصاویر به فرمت های رایج
- تغییر سایز و ایجاد thumbnails از تصاویر
- امکان ذخیره سازی با کیفیت و فرمت دلخواه
- افزودن متن به تصویر
- قرار دادن آرم بر روی گروهی از تصاویر
- پشتیبانی از فونت های مختلف و موجود برروی سیستم
- وجود افکت های مختلف برای زیباتر جلوه دادن Watermark ها
- و ...

 


:: موضوعات مرتبط: کاربردی , ,
:: برچسب‌ها: Arclab Watermark Studio ,



عکسبرداری از محیط دسکتاپ HyperSnap_7.24
نوشته شده در جمعه 28 تير 1392
بازدید : 1472
نویسنده : фямфи

عکسبرداری از محیط دسکتاپ

HyperSnap_7.24


:: موضوعات مرتبط: کاربردی , ,
:: برچسب‌ها: عکسبرداری از محیط دسکتاپ HyperSnap_7 , 24 ,



بازدید : 1774
نویسنده : фямфи

حذف شدن اطلاعاتی که کاربران کامپیوتر مدت زیادی برای جمع آوری آن تلاش کرده اند می تواند یک فاجعه! بزرگ به حساب بیاید. برخی اوقات به دلایل مختلفی اطلاعات موجود بر روی هارد دیسک کاربران حذف می شود که بعضی از کاربران بعد از حذف شدن اطلاعات فکر می کنند راهی برای بازگردانی آنها وجود ندارد. اما برای این دسته از کاربران؛ بهتر است بدانید که با حذف شدن اطلاعاتتان می توانید آنها را دوباره بازگردانی کنید. برای این کار تنها کافی است از یک نرم افزار استفاده کنید که بتواند این عمل را برایتان انجام دهد.
Aidfile Recovery Software نام یک نرم افزار در همین زمینه می باشد که می تواند در زمینه بازیابی اطلاعات به شما کمک کند. این نرم افزار در عین این که حجم کمی دارد اما سرعت بسیار بالایی در شناسایی انواع فایل های حذف شده داراست و می تواند در سریع ترین زمان ممکن آن دسته از فایل هایی را که حذف شده اند را برایتان شناسایی و ریکاوری نماید. شما می توانید توسط این نرم افزار اطلاعاتی که به دلیل فرمت شدن، خراب شدن دیسک سخت، پاک شدن درایوها و ... پاک شده اند را دوباره بازگردانی کنید. البته از این نرم افزار نباید انتظار معجزه داشته باشید چرا که نرم افزارهای بازیابی همگی تنها قادر به بازیابی درصدی معین از اطلاعات می باشند و Aidfile Recovery Software نیز از این قاعده مستثنی نیست.
علاوه بر هارد دیسک هایی که سیستم فایلی آنها FAT ، NTFS و EXFAT می باشد؛ همچنین این نرم افزار قادر به بازیابی اطلاعات از حافظه های همراه نظیر فلش مموریها، رم دوربین ها و گوشی ها، هارد های اکسترنال و ... می باشد. هم اکنون می توانید در ادامه این نرم افزار را از سایت تک موب با لینک مستقیم دریافت کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Aidfile Recovery Software:
- دارا بودن 4 حالت مختلف برای بازیابی اطلاعات
- بازیابی فایل هایی که به هر دلیلی از روی سیستم پاک شده اند
- دارا بودن بالاترین درصد برای شناسایی فایل های پاک شده و بازیابی آنها
- قابلیت ریکاوری اطلاعات حتی بعد از نصب ویندوز
- قابلیت بازیابی اطلاعات از درایوهای پارتیشین بندی شده
- سازگاری با حافظه های همراه نظیر فلش مموری ها و رم ها
- پشتیبانی از انواع فرمت های مختلف
- سازگاری کامل با سیستم های فایلی هارد دیسک
- پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز و به ویژه نسخه 7 و 8
- و ...


:: موضوعات مرتبط: کاربردی , ,
:: برچسب‌ها: بازیابی اطلاعات حذف شده با Aidfile Recovery Software v3 , 6 , 3 , 2 ,



بازدید : 1711
نویسنده : фямфи

Windows 8 Pro Activator نام یکی از معتبرترین کرکهای ویندوز هشت می باشد که نسخه جدید آن به تازگی ارائه شده است. توسط این کرک که حجم کمی نیز دارد می توانید به سادگی و تنها با چند کلیک ویندوز هشت خود را کرک کرده و ان را به صورت دائم فعال کنید. بعد از کرک کردن ویندوز می توانید از بخش هایی نظیر Personalization,Start screen,Account Picture در ویندوز استفاده کنید. این کرک قادر به فعال سازی نسخه های زیر می باشد:
Windows 8 Professional
Windows 8 Enterprise
Windows 8 Core
Windows 8 Personalization Enable

 


:: موضوعات مرتبط: کاربردی , ,
:: برچسب‌ها: فعالسازی ویندوز هشت با Windows 8 Pro Activator v2 , 0 Final ,



بازدید : 1429
نویسنده : фямфи

بدون شک OpenCloner DVD-Cloner را می توان قدرتمندترین نرم افزار در زمینه کپی و ریپ دیسک های DVD دانست. این نرم افزار قادر است دیسک های DVD و DVD-RW را برایتان بر روی حافظه هارد دیسک رایانه به سادگی کپی نماید. این نرم افزار بسیار قدرتمند می تواند در کمترین مدت زمان(2-3 دقیه) عمل کپی را با همان کیفیت اصلی انجام دهد. کار با OpenCloner DVD-Cloner بسیار ساده بود و می تواند عملیات کپی را به ساده ترین شکل برایتان انجام دهد. علاوه بر انجام ریپ دیسک ها OpenCloner DVD-Cloner قادر است تا رایت دیسک ها را نیز انجام دهد. یکی دیگر از قابلیت های چشم گیر این نرم افزار قابلیت کپی کردن DVD9 بر روی یک DVD5 است.


:: موضوعات مرتبط: کاربردی , ,
:: برچسب‌ها: حرفه ای ترین نرم افزار در زمینه کپی دی وی دی ها ,



SoftInterface_Convert_Doc_7.76
نوشته شده در جمعه 28 تير 1392
بازدید : 1634
نویسنده : фямфи

SoftInterface Convert Doc نام نرم افزاری قدرتمند و ساده در زمینه تبدیل اسناد مختلف به یکدیگر می باشد. این نرم افزار این قابلیت را به کاربران می دهد تا در کمترین زمان ممکن فایل های مختلف را به یکدیگر تبدیل کنند. شما می توانید فایل های متنی خود را به فرمت های رایج مختلف تبدیل کنید و آن را ذخیره نمایید. این نرم افزار از فرمت های PDF, DOC, DOCX, RTF, HTML, TXT پشتیانی می کند. دارا بودن محیط کاربری ساده یکی از عواملی است که می توان از این نرم افزار به عنوان بهترین برنامه در میان برنامه های مشابه اشاره کرد. به صورت کلی شما قادر خواهید فرمت های PDF to DOC (MS Word), PDF to RTF, PDF to TXT, PDF to HTML, DOC to PDF, RTF to PDF, HTML to PDF را به هم دیگر تبدیل کنید. از دیگر ویژگی های SoftInterface Convert Doc می توان به قابلیت برنامه ریزی برای تبدیل فایلها، قابلیت انجام و ذخیره سازی تنظیمات، سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز، پشتیبانی از چندین زبان مختلف و ... اشاره کرد.

 


:: موضوعات مرتبط: کاربردی , ,
:: برچسب‌ها: SoftInterface_Convert_Doc_7 , 76 ,



تعداد صفحات : 3