ساخت بنر رایگان
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 2562
نویسنده : фямфи

 


ساخت آلبوم از تصاویر برای ثبت خاطرات در میان کاربران محبوبیتی خاص دارد. همه خانواده ها دوست دارند تصاویر خود را با بهترین کیفیت ممکن و به صورتی زیبا برای همیشه به یادگار بگذارند. در این که نرم افزار های زیادی در زمینه ساخت این آلبوم ها وجود دارند شکی نیست. نرم افزار هایی که هرکدام قابلیت های متعددی دارند. اما اکثر این نرم افزارها شبیه به هم کار می کنند و تقریبا همگی با اندکی تفاوت آلبوم ها را پدید می آورند.

 


:: موضوعات مرتبط: ابزار فلش , کاربردی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود FlipAlbum Vista Pro v7 , 0 , 1 , 363 - نرم افزار ساخت آلبوم های دیجیتالی ,



دانلود Adobe Flash Player v11.7.700.224 – نرم افزار فلش پلیر
نوشته شده در چهار شنبه 2 مرداد 1392
بازدید : 1731
نویسنده : фямфи

Adobe Flash Player نرم افزاری محبوب و کاربردی نمایش فایل های فلش برای مرورگرورهای مختلف می باشد. شاید تا به حال برای شما پیش آمده است که برای مشاهده محتوای آنلاین پس از باز نمودن صفحه موردنظر مرورگر از شما درخواست نصب آخرین نسخه فلش پلیر برای مشاهده محتوای مذکور را نماید، برای رفع چنین مشکلی بایستی نرم افزار Adobe Flash Player برروی سیستم عامل شما نصب شده باشد. نرم افزار فلش پلیر (Flash Player) این امکان را فراهم می آورد تا برنامه نویسان و توسعه دهندگان صفحات فلاش با افزودن تصاویر ویدیویی ، متن ، صدا و دیگر افکتهای گرافیکی به فایل های خود ، برنامه هایی جذاب تر را آماده نمایند.همچنین نرم افزار فوق این امکان را به شما می دهد تا انیمیشن ها و سرگرمی های تحت وب را با بالاترین وضوح و کیفیت مشاهده کنید

 

. جهت دانلود اخرین ورژن نرم افزار فلش پلیر به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

 


:: موضوعات مرتبط: ابزار فلش , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Adobe Flash Player v11 , 7 , 700 , 224 – نرم افزار فلش پلیر ,



ICQ v8.1.6322 – نرم افزار مسنجر قدرتمند
نوشته شده در چهار شنبه 2 مرداد 1392
بازدید : 1707
نویسنده : фямфи

 

ICQ پیام رسانی قدرتمند می باشد که در میان افراد با نام سرویس پیام رسانی فوری شناخته شده است و همانند یاهو مسنجر دارای امکانات فوق العاده ای می باشد و به زیبایی یاهو مسنجر است. شما با این مسنجر می توانید به راحتی از طریق اکانت فیس بوک ، جیمیل ، AOL ، و … خود وارد شوید و از امکانات آن بهره ببرید .


 

 


:: موضوعات مرتبط: مسنجر , ,
:: برچسب‌ها: ICQ v8 , 1 , 6322 – نرم افزار مسنجر قدرتمند ,



اسکرین سیوری جذاب و هیجان انگیز
نوشته شده در چهار شنبه 2 مرداد 1392
بازدید : 1495
نویسنده : фямфи

دانلود Caribbean Islands 3D Screensaver – اسکرین سیوری جذاب و هیجان انگیز

 

Caribbean Islands 3D Screensaver نام اسکرین سیور فوق العاده جالب و جذابی است که یک محیط طبیعی زیبا و سرشار از رنگ های شاد درهم ریخته را به تصویر می کشد. دریاچه ای کوچک با انواع ماهی ها و آب زلال و شفاف که در آن ماهی های رنگارنگ و انواع گیاهان و جلبک ها دیده می شوند. در کنار این دریاچه کوچک کلبه هایی ساده هم شکل گرفته که به زیبایی این اسکرین سیور کمک زیادی می کند. این محافظ صفحه نمایش محیطی کاملا سه بعدی دارد و بی شک در این نوع اسکرین سیورها کم نظیر است. Caribbean Islands 3D Screensaver از موزیک دلنشین هم بهره می برد که در طول اجرای اسکرین سیور با هماهنگی خاصی نسبت به تصاویر پخش و اجرا می شود. سرعت اجرای این محافظ صفحه نمایش با توجه به حجم آن بسیار مناسب است . جهت دانلود Screensaver به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

مراجعه فرمایید.

 

 

 

 

 

 

 


:: موضوعات مرتبط: کاربردی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Caribbean Islands 3D Screensaver – اسکرین سیوری جذاب و هیجان انگیز , بهترین اسکرین سیور , اسکرین سیورهای جدید , ,



بازی اندروید شکار پرندگان
نوشته شده در چهار شنبه 2 مرداد 1392
بازدید : 1281
نویسنده : фямфи

!Bird Zapper در حقیقت یک بازی آندروید بسیار سرگرم کننده ، ساده و زیبا می باشد . در بازی شکار پرندگان، تنها باید با تشخیص پرندگان هم شکل و یکسان و کشیدن یک خط بروی پرنده های یکسان و همسایه ی هم ، امتیاز بگیرید . البته این تنها در مراحل نخستین بازی می باشد . در مراحل بالاتر ، پرندگان به ظاهر های بسیار نزدیک به هم نمایان میشوند ولی درصورتی که آنها را اشتباه انتخاب کنید ، بازی را خواهید باخت . جهت دانلود این بازی آندرویدی زیبا به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

 


:: موضوعات مرتبط: بازی , ,
:: برچسب‌ها: بازی اندروید شکار پرندگان , بازی های اندروید , بازی های کامپیوتر , جدیدترین بازیها , بهترین بازیها ,



بازدید : 1048
نویسنده : фямфи

محیط یک نواخت و ساده ویندوز می تواند بعد از مدتی چشم هر کاربری بزند و کاربر از آن خسته شود. اما اگر از نرم افزارهای زیباساز ویندوز استفاده کنید به طور حتم هیچگاه این اتفاق نخواهد افتاد. یکی از نرم افزارهایی که می توانید عمل زیباسازی ویندوز را برایتان انجام دهد نرم افزاری کم حجم با نام Vienna Dock می باشد. این نرم افزار بر روی صفحه دکستاپ سه دایره زیبا ایجاد خواهد کرد که من بعد خواهید توانست از طریق این سه دایره به بخش های مختلف ویندوز از جمله برنامه ها، My Computer، دکمه های خاموش کردن ویندوز، کنترل پنل و ... دسترسی داشته باشید. این نرم افزار همچنین دارای پوسته های متعدد و زیبایی است که می توانید در طول فواصل زمانی از انها استفاده کنید. این نرم افزار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله XP,Vista,7,8 و ... کاملا سازگاری دارد.


:: موضوعات مرتبط: کاربردی , ,
:: برچسب‌ها: زیباسازی ویندوز توسط برنامه کم حجم Vienna Dock v2 , 0 ,



نرم افزار حذف کامل نرم افزار های نصب شده
نوشته شده در جمعه 28 تير 1392
بازدید : 1490
نویسنده : фямфи

هنگامی که به روی ویندوز خود نرم افزار و یا بازی را نصب می کنید. فایل های مختلفی در پوشه های متعددی کپی می شوند تا با استفاده از آنها برنامه به درستی اجرا کند، اگر تعداد برنامه های نصب شده روی ویندوز زیاد شود برنامه های با هم تداخل پیدا می کنند و علاوه بر کندی سرعت سیستم، فضای زیادی را روی هارد اشغال می کنند. در این مواقع با حذف برنامه های غیر ضروری علاوه بر آزاد سازی فضای اشغال شده روی هارد می توان سرعت سیستم را تا حدی افزایش داد.آیتم Add/Remove Programs در کنترل پانل ویندوز برای حذف برنامه های نصب شده تدارک دیده شده است ولی این ابزار امکانات ویژه برای این کار ندارد و هنگام مواجه شدن با برنامه های غیر استاندارد دچار مشکل می شود و برنامه را به صورت ناقص حذف میکند. ابزار Your Uninstaller! PRO نرم افزاری قدرتمند برای مدیریت حذف برنامه ها میباشد، با استفاده از امکان هوشمند برنامه تنها با Drag & Drop میتوانید برنامه ها را حذف کنید. این برنامه از محیط کاربری ساده بر خوردار میباشد و با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است. این برنامه توانایی حذف و پاکسازی سیستم از انواع برنامه های جاسوسی را نیز دارا میباشد. با استفاده از این برنامه، Add/Remove Programes ویندوز را فراموش خواهید کرد.


:: موضوعات مرتبط: کاربردی , ,
:: برچسب‌ها: نرم افزار حذف کامل نرم افزار های نصب شده , Your Uninstaller! PRO ,



مرورگر اپرا جدیدترین ورژنOpera.v15.0.1147.130
نوشته شده در جمعه 28 تير 1392
بازدید : 1539
نویسنده : фямфи

مرورگر اپرا جدیدترین ورژن

 

 

دانلود در ادامه مطلب


:: موضوعات مرتبط: اینترنت , ,
:: برچسب‌ها: Opera , v15 , 0 , 1147 , 130 , مرورگر اپرا جدیدترین ورژن ,



Arclab Watermark Studio
نوشته شده در جمعه 28 تير 1392
بازدید : 1309
نویسنده : фямфи

نرم افزار Arclab Watermark Studio به منظور ویرایش و قرار دادن تصویر خاص، لوگو (آرم)، واتر مارک و ... بروی عکس های شما طراحی شده است تا شما بتوانید از راه مارک گذاری (امضا زدن) تصاویر، تا حدودی از توزیع غیر مجاز آن ها وسط افراد دیگر محافظت کنید. البته برای قرار دادن Watermark می توان از دیگر نرم افزار های ویرایش عکس مانند فتوشاپ نیز استفاده نمود اما استفاده از نرم افزاری مانند Arclab Watermark Studi که مخصوصاً برای این کار ارائه شده است، می تواند راهی ساده و آسان تر برای افزودن آرم یا نماد خاص با اندازه، visible و (شفافیت) transparent دلخواه به یک یا گروهی از عکس ها باشد. این نرم افزار از فرمت های تصویری مختلف و رایج پشتیبانی می کند و علاوه بر این کار ذخیره سازی را هم با فرمت و کیفیت دلخواه کاربر امکان پذیر می سازد. همچنین می توان از Arclab Watermark Studio برای انجام اموری مانند ایجاد thumbnails از تصاویر، تغییر سایز و تبدیل فرمت تصاویر استفاده نمود.
قابلیت های کلیدی نرم افزار Arclab Watermark Studio:
- حفاضت از عکس ها با قرار دادن انواع لوگو برروی آن ها
- ایجاد نوعی تبلیغ و بازاریابی حرفه ای
- پشتیبانی از فرمت های JPEG, PNG, GIF, TIFF, BMP و تصاویر PSD
- تبدیل فرمت تصاویر به فرمت های رایج
- تغییر سایز و ایجاد thumbnails از تصاویر
- امکان ذخیره سازی با کیفیت و فرمت دلخواه
- افزودن متن به تصویر
- قرار دادن آرم بر روی گروهی از تصاویر
- پشتیبانی از فونت های مختلف و موجود برروی سیستم
- وجود افکت های مختلف برای زیباتر جلوه دادن Watermark ها
- و ...

 


:: موضوعات مرتبط: کاربردی , ,
:: برچسب‌ها: Arclab Watermark Studio ,



عکسبرداری از محیط دسکتاپ HyperSnap_7.24
نوشته شده در جمعه 28 تير 1392
بازدید : 1472
نویسنده : фямфи

عکسبرداری از محیط دسکتاپ

HyperSnap_7.24


:: موضوعات مرتبط: کاربردی , ,
:: برچسب‌ها: عکسبرداری از محیط دسکتاپ HyperSnap_7 , 24 ,



تعداد صفحات : 5