دانلود جدیدترین نسخه مرورگر اپرا Opera v15.0.1147.130
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود جدیدترین نسخه مرورگر اپرا Opera v15.0.1147.130
نوشته شده در دو شنبه 28 مرداد 1392
بازدید : 2533
نویسنده : фямфи

Opera به دلیل سرعت بسیار بالایی که دارد امروزه به عنوان یکی از محبوب ترین مرورگرهای اینترنتی به حساب می آید و کاربران بسیار زیادی از آن استفاده می کنند. همواره تمرکز اصلی سازندگان این مروگر بر روی سرعت آن بوده است و می توان گفت در این زمینه نیز موفق بوده اند و توانسته اند مرورگری با سرعت بسیار بالا تولید کنند. امروز جدیدترین نسخه این مرورگر نیز منتشر شد و پیش از پیش در آن بر روی سرعتش کار شده است تا کاربران بتوانند صفحات اینترنتی را با سرعت بالاتری مشاهده کنند. البته تنها مزیت Opera سرعت بسیار بالای آن نیست بلکه محیط زیبای این مرورگر نیز یکی از دلایلی است که باعث محبوبیت آن شده است.
یکی از دلایلی که باعث شده است Opera در لود صفحات سرعت بسیار بالایی داشته باشد این است که این مرورگر ابتدا در صفحات متن را بارگذاری می کند و سپس به تدریج به لود تصاویر می پردازد و این در صورتی است که ابتدا تصاویر با کیفیت پایین لود می شوند و رفته رفته بر کیفیت آنها افزوده می شود.
البته اینها تنها قابلیتهای این مرورگر بزرگ نیستند. مرورگر اپرا می تواند محدودیت راست کلیک در صفحات، محدودیت مشاهد سورس صفحه، محدودیت انتخاب و کپی متن در صفحات و ... را برایتان بر می دارد؛ در اصل این مرورگر جاوا اسکریپت را غیر فعال می کند تا این محدودیت ها را بردارد. این مرورگر از سال 1994 منتشر شده است و هم اکنون در 16 سالگی خود به سر می برد. Opera امیدوار است با نسخه جدیدی که ارائه داده است بتواند کاربران خود را افزایش دهد و آن دسته از کاربرانی را که از دست داده است را نیز دوباره به دست آورد.

 

دانلود



:: موضوعات مرتبط: اینترنت , ,
:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزار اپرا دانلود نسخه نهایی اپرا , دانلود برنامه Opera دانلود جدیدترین نسخه , Opera دانلود رایگان نرم افزار اپرا , دانلود جدیدترین نسخه مرورگر اپرا Opera v15 , 0 , 1147 , 130 ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: